تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش بیت‌کوین به ۹۰۰۰ دلار رسید

بیت‌کوین ساعاتی پیش با عبور از ارزش ۹٬۰۰۰ دلار، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

مقالات مرتبط:

در حالی که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کاهش نرخ رشد ارزش بیت‌کوین پس از شب شکرگذاری را کرده بودند، اما ظاهرا این ارز دیجیتالی برنامه‌ای در این راستا ندارد و به تازگی با عبور از ارزش ۹۰۰۰ دلار، رکورد تازه‌ای از خود به جا گذاشت. به طور دقیق‌تر، بیت‌کوین ساعاتی پیش به ارزش ۹٬۰۹۳ دلار دست یافت.

با این حال اویلریخ استفان مدیر ارشد استراتژی بانک دویچه در رابطه با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین بدین شرح اخطار داد که:

من به هیچ وجه سرمایه‌گذاری عادی روی بیت‌کوین را توصیه نمی‌کنم.

با ارزش قابل توجه نرخ رشد بیت‌کوین، احتمال سقوط ناگهانی ارزش این ارز دیجیتالی چندان دور از ذهن نیست. افزایش ارزش هزار دلاری بیت‌کوین طی یک یا دو هفته پس از عبور از ۵۰۰۰ دلار، به احتمال سقوط ناگهانی آن قوت بیشتری می‌بخشد. در جدول زیر می‌توانید میزان افزایش رشد بی‌نظیر بیت‌کوین را مشاهده کنید.

ارزش بیت‌کوین (دلار) مدت زمان طی شده (روز) ۰-۱۰۰۰ ۱۷۸۹ ۱۰۰۰-۲۰۰۰ ۱۲۷۱ ۲۰۰۰-۳۰۰۰ ۲۳ ۳۰۰۰-۴۰۰۰ ۶۲ ۴۰۰۰-۵۰۰۰ ۶۱ ۵۰۰۰-۶۰۰۰ ۸ ۶۰۰۰-۷۰۰۰ ۱۳ ۷۰۰۰-۸۰۰۰ ۱۴ ۸۰۰۰-۹۰۰۰ ۹ مقالات مرتبط:

بیت‌کوین موفق شده است نرخ خارق‌العاده‌ی رشد ۱٬۱۲۸ درصدی را از خود به جای بگذارد. با توجه به رشد این ارز، پیش‌بینی می‌شود پیش از سال جدید میلادی شاهد قیمت ۱۰٬۰۰۰ دلاری آن باشیم. بیت‌کوین به لطف افزایش ارزش هر واحد، همچنین موفق شده است تا ارزش بازار خود را نیز به ۳۵ میلیارد دلار برساند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش بیت‌کوین به ۹۰۰۰ دلار رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..