تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا پاکستان توئیتر، یوتیوب و فیس‌بوک را فیلتر کرده است؟

چرا پاکستان توئیتر، یوتیوب و فیس‌بوک را فیلتر کرده است؟

فناوری اطلاعات > اینترنت - بنا به دستور رگولاتور رسانه‌های الکترونیکی پاکستان/ PEMRA شبکه‌های اجتماعی در این کشور تا اطلاع ثانوی فیلتر شدند.

 

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال ناآرامی‌ها در منطقه فیض‌آباد، به دستور مقامات دولتی، توئیتر، فیس‌بوک و یوتیوب مسدود شده‌اند تا کاربران نتوانند جنگ و درگیری‌های خیابانی را از طریق فضای مجازی منتشر کنند.

اعتراض مردم به حذف قانون «سوگند به ختم نبوت» در حومه پاکستان تاکنون 6 کشته و 200 زخمی بر جای گذاشته و علاوه بر شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کانال‌های تلویزیونی نیز از دسترس مردم خارج شده است.

مدیران توئیتر ضمن تایید مسدود شدن‌شان در پاکستان نسبت به این اقدام دولت اعتراض کرده‌اند اما مدیران فیس‌بوک و یوتیوب تاکنون واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

گفتنی است مردم منطقه پس از فیلترشدن سایت‌های مذکور، با استفاده از وی‌پی‌ان دست به انتشار اخبار ناآرامی‌ها در منطقه فیض‌آباد زده‌اند.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا پاکستان توئیتر، یوتیوب و فیس‌بوک را فیلتر کرده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..