تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش مراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله کرمانشاه در شب شهادت امام حسن عسکری (ع)

پخش زنده مراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله در شب شهادت امام حسن عسکری (ع)به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری (ع)، مراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله غرب کشور که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد و مدیحه سرایی حاج سید مهدی میرداماد از بخشهای در نظر گرفته این مراسم می باشد که امشب یکشنبه 5 آذر از بعد از اذان مغرب از شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر پخش خواهد شد.

همچنین ویژه برنامه زنده «اشراق» با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید رضا طباطبایی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) از مسجد مقدس جمکران در ساعت 19 به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش مراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله کرمانشاه در شب شهادت امام حسن عسکری (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..