تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجریان جدید برنامه «همیشه خونه» معرفی شدند

مجریان جدید برنامه «همیشه خونه» معرفی شدندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ شهرام شکیبا منتقد سینما، شاعر طنزپرداز و مجری تلویزیون به همراه همسرش ستاره سادات قطبی، خبرنگار و مجری تلویزیون، شنبه 4 آذر ماه مهمان برنامه «همیشه خونه» بودند.

همچنین، این زوج هنرمند از این پس به عنوان مجریان جدید، اجرا و ارتباط با مخاطبان برنامه «همیشه خونه» را بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است؛ دیشب طی مراسم ویژه‌ای از زحمات، تلاش ها و اجرای مسلط و خوب سارا عشقی نیا مجری پرتوان برنامه، قدردانی شد.

برنامه خانواده محور «همیشه خونه» به تهیه کنندگی مجید صحاف از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 به صورت زنده از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

شهرام شکیبا و همسرش مجری همیشه خونه شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجریان جدید برنامه «همیشه خونه» معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..