تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جلسه غیرعلنی برای بررسی مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی

نماینده مردم آستانه اشرفیه جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی نحوه پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.

به گزارش شمانیوز: جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز آغاز شد.

جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه غیرعلنی، آقای لاریجانی گزارشی از حضور هیأت ایرانی در اجلاس بین‌المجالس آسیایی ارائه کرده، به تحلیل اجلاس سوچی و ساماندهی روند سیاسی در سوریه بعد از داعش پرداخت.

وی ادامه داد: پس از آن، آقای پزشکیان نایب رئیس مجلس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت و علی وقفچی نماینده زنجان، گزارشی را نسبت به وضعیت مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری ارائه دادند.

میرزایی با بیان اینکه این جلسه در راستای هم‌اندیشی مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی برای حل مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری برگزار شده است، گفت: با توجه به ورودی که مجلس داشت، همراهی سایر قوا و حمایت مقام معظم رهبری، بخشی از مشکلات و موانع حل شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بانک مرکزی اعلام کرد که خط اعتباری در اختیار برخی بانک‌ها قرار داده است تا مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری حل شود. همچنین بانک مرکزی افرادی که تا تاریخ ۹۴/۶/۱ در مؤسسات مالی و اعتباری سپرده‌گذاری کرده‌اند، برای پرداخت مطالبات مد نظر قرار داده است؛ اما سپرده‌گذارانی که به نمایندگان مجلس فشار می‌آورند، سود خود را در این سال‌ها محاسبه می‌کنند و خواستار پرداخت سودهایشان نیز هستند.

وی تأکید کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، فعلاً باید اصل مطالبات مردم پرداخت شود و نمی‌توان برای پرداخت سودها تصمیم‌گیری کرد.

همچنین محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس گفت: در این جلسه گزارشی در خصوص تصمیماتی که بین سران قوا برای حل مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری گرفته شد و نظارت مجلس بر تخلفات صورت گرفته و مطالبات سپرده‌گذاران ارائه شد.

وی ادامه داد: مقرر شد مؤسسات مالی و اعتباری، جمع‌آوری و ساماندهی شده و مطالبات سپرده‌گذاران تا ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شود و برای سپرده‌گذارانی که دارای مطالباتی بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان هستند نیز تصمیم‌گیری شود تا در کوتاه مدت، منابع برای حل مشکل آنها تأمین شود.

قربانی خاطرنشان کرد: آقای دکتر سیف تضمین داد تا از این به بعد مؤسسات مالی و اعتباری بدون مجوز در کشور وجود نداشته باشد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جلسه غیرعلنی برای بررسی مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..