تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات درگیری یک مرد نظامی با دو سارق در فروشگاه + فیلم

لحظات درگیری یک مامور پلیس با دو سارق در فروشگاه + فیلم////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد نظامی که به همراه خانواده اش برای  خرید به فروشگاهی در برزیل رفته بود  پس  از مواجهه با دو سارق با شلیک چند گلوله آنها را از پای در آورد. گروهبان رافائل سوزا به همراه همسر و فرزندش در یک مرکز خرید در فاصله  40 کیلومتری از شهر سائوپائولو حضور داشتند که این حادثه رخ داد.

یکی از سارقان مسلح  که جفرسون آلوز 24 ساله نام داشت ناگهان اسلحه خود را به سمت رافائل نشانه رفت و او مجبور شد در واکنشی سریع سارق  را از پای در آورد.

در این ویدئو مشاهده می شود که گروهبان رافائل در حالی که فرزندش را بغل کرده است  بعد از شلیک گلوله به سمت سارق اول، فرزندش را به همسرش می سپارد و  به سراغ سارق بعدی "ایتالو کریتو" 22 ساله می رود.  او در ادامه  سارق دوم  را نیز به ضرب گلوله از پا در می آورد. گروه اورژانس پزشکی بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند اما اعلام شد هر دو سارق در محل حادثه جانشان را از دست داده اند.

جزئیات بیشتری در خصوص این حادثه منتشر نشده است.

 انتهای پیام/

لحظه کشته شدن دو سارق در فروشگاهی در برزیل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات درگیری یک مرد نظامی با دو سارق در فروشگاه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..