تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین برگ از تاج ناپلئون به حراج گذاشته شد + عکس

آخرین برگ از تاج ناپلئون به حراج گذاشته شد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از حراجی‌هایی که روز یکشنبه در پاریس انجام شد، عتیقه‌های متعلق به ناپلئون بناپارت امپراطور اول فرانسه با قیمت گزافی به حراج گذاشته شد. 

در میان این آثار تاریخی یکی از اشیایی که بیش از بقیه خودنمایی می‌کرد برگی از تاج طلای ناپلئون بود که به قیمت 735 هزار دلار به فروش رسید. گفته می‌شود این تاج پس از فروپاشی امپراطوری به یغما رفت. تاج بناپارت به شکل خوشه‌های برگ به هم پیوسته مدور بود.

در گذر زمان برگ‌های این تاج توسط افراد مختلف از هم جدا شد. از این تاج تنها یک برگ باقی مانده بود که در کنار باقی نشانه‌های ناپلئون در موزه پاریس نگهداری می‌شد. این برگ به تازگی در یکی از حراجی‌ها به فروش رسید. جعبه طلای تزئین شده همسر بناپارت نیز به سه برابر قیمت تصور شده به مبلغ 150000 یورو به فروش رسید. 

 تصویر آخرین برگ بازمانده از تاج ناپلئون بناپارت در ادامه ارائه شده است. 

آخرین برگ از تاج ناپلئون به حراج گذاشته شد

 انتهای پیام/

حراج آخرین برگ از تاج طلای ناپلئون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین برگ از تاج ناپلئون به حراج گذاشته شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..