تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیسانسه‌ها فردا شب پخش نخواهد شد + عکس

لیسانسه‌ها فردا شب پخش نخواهد شد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سریال لیسانسه‌ها، مجموعه‌ای طنز با ژانر اجتماعی است که به نقد شرایط جوانان تحصیلکرده‌ای می‌پردازد که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و جویای کار هستند. داستان این مجموعه حول زندگی چند جوان است که هر کدام با مشکلات خاص خود دست و پنجه نرم می‌کند. 

کارگردان این سریال سروش صحت، هنرمند محبوب کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تغییر ساعت پخش این سریال در روزهای آتی گفت.

صحت در اینستاگرام خود نوشت: " فصل دوم سريال ليسانسه ها از امشب پخش مي شود
اميدوارم اگرفرصت كرديد و ديديد دوست داشته باشيد
ساعت پخش:

امشب: استثنائا ساعت يازده شب
فردا: به مناسبت وفات پخش نداريم
از دوشنبه ششم آذر: ساعت هشت و چهل و پنج دقيقه شب

تكرار ساعت ١:٣٠ بامداد، ٩ صبح و ١٤ روز بعد "

 سروش صحت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیسانسه‌ها فردا شب پخش نخواهد شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..