تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گله محسن رضایی از اجرا نشدن سیاست‌های پیشگیری از حوادث غیرمترقبه

عدم رعایت سیاست های پیشگیری خطرات غیرمترقبهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی، دبیر این نهاد مستشاری كشور با اشاره به سفر خود به نمایندگی از مجمع تشخیص مصلحت به مناطق زلزله‌زده استان كرمانشاه نوشت:

«حدود یک دهه پیش، تدوین سیاست‌های پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه با استفاده از تجارب نهادهای مسئول در مواجهه با زلزله رودبار و بم، به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد و پس از تصویب، توسط ایشان به سران سه قوه و مقامات مسئول ابلاغ شد.

با این‌ حال، آنچه امروز در مناطق زلزله‌زده دیده می‌شود، عدم رعایت این سیاست‌ها بوده است. بر اساس این سیاست‌ها باید ظرف ده سال ساختمان‌های دولتی و مردمی مقاوم می‌شد، ولی وضعیت فعلی كشور هنوز آسیب‌پذیر است. ازاین‌رو مهم‌ترین گام در پیشگیری و کاستن از آسیب‌های چنین حوادثی، پیگیری تحقق سیاست‌های این حوزه و اولویت بخشیدن به آن‌هاست».

عدم رعایت سیاست های پیشگیری خطرات غیرمترقبه

انتهای پیام/

پست جدید اینستاگرام محسن رضایی درباره زلزله کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گله محسن رضایی از اجرا نشدن سیاست‌های پیشگیری از حوادث غیرمترقبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..