تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «بن بست وثوق» فیلمنامه جدید می‌نویسد

کارگردان «بن بست وثوق» فیلمنامه جدید می‌نویسدحمید کاویانی نویسنده و کارگردان سینما، در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه‌ای هستم که محصول مشترک ایران و فنلاند است. ترجیح می‌دهم نام و دیگر جزئیات آن در زمانی دیگر رسانه‌ای شود.

وی افزود: ژانر این کار جدید به قدری جذاب بود که باعث شد، فیلمنامه آن را قبول کنم و تجربه‌ای جدید برای من به حساب می‌‌آید.

گفتنی است؛ حمید کاویانی پیش از این فیلم سینمایی «بن بست وثوق» را به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید کارگردانی کرده است. در این فیلم بازیگرانی چون امین تارخ، هانیه توسلی، مهدی پاکدل، هومن برق‌نورد، محمود جعفری، همایون ارشادی، یوسف مرادیان، مسعود سخایی، محمود نوری، سیروس میمنت، پانته آ سیروس، هوشنگ توکلی و جمشید مشایخی نقش آفرینی کرده اند.

انتهای پیام/

حمید کاویانی فیلم جدید می سازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «بن بست وثوق» فیلمنامه جدید می‌نویسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..