تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیب پرور: اعتلای بسیج با مماشات و غفلت نمی‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتلای بسیج در عرصه علم با شبکه سازی و روحیه تحولی و انقلابی بودن موثر است و با مماشات و غفلت نمی‌شود.

به گزارش شما نیوز ، سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در دومین همایش تجلیل از  جهادگران عرصه علم و فناوری که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: ما در دوره‌ جدید کار خود را  تحت عنوان اعتلای بسیج آغاز کردیم و این اعتلا به معنای قدکشیدن بسیج در موضوعات مختلف است.

وی ادامه داد: حضرت آقا چهار عرصه علم، فرهنگ، دفاع و خدمت رسانی را برای این اعتلا مورد تاکید قرار دادند که باید شاهد حرکت تحولی غیر از آنچه تاکنون رخ داده، باشیم که من هنوز منتظرم. البته در بسیاری از عرصه‌ها حرکات شروع شده و برنامه‌ها تنظیم و نقشه راه نیز تدوین شده است که من اقدامات انجام شده تا سه روز پیش را خدمت فرمانده کل قوا گزارش دادم و در رسانه‌ها پخش شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اعتلا در عرصه علم از نان شب برای انقلاب ما مهمتر است. اما من گاهی برای حضور در همایش ها اجتناب می کنم چون شاید بیشتر دنبال نتایج آنها می‌گردم. طبیعتا در پایان هر همایش باید اتفاقی بیفتد که اعتلای بسیج را معنا کند.

غیب پرور همچنین تصریح کرد: باور حقیر این است که اعتلا زمانی رخ می‌دهد که با نگاه تحولی توامان باشد و ما می‌خواهیم حرکت رو به جلو متفاوت و مکمل حرکت قبل در عرصه علم داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: همین امروز به من گفتند که فردی را با نمره 20 برای هیئت علمی در دانشگاه قبول نمی‌کنند. یکی از موضوعات تحول در عرصه علم همین جا است و کاش وزیر علوم و نماینده ولی فقیه حضور داشتند؛ چرا که باید پرسید چه کسانی نمی‌گذارند؟ آیا خدایی نکرده  کسانی نمی‌گذارند که با انقلاب سرخوش نیستند؟ اگر نیستند جایشان در دانشگاه حکومت دینی نیست. پس ما باید اینجا قد علم کنیم چراکه شان بسیج شان مطالبه‌گری است. زبان مطالبه گری  شما کجاست؟

غیب پرور در ادامه گفت: من به همه حرمت و احترام می گذارم اما چند وقت پیش به تبریز رفتم و خواهری بسیجی گفت که به خاطر فعالیتهای انقلابی او را دو یا سه ترم از تحصیل محروم کردند.

وی با بیان اینکه عرصه علم یک ساحت قدسی برای انقلاب اسلامی است، افزود: مگر ما می توانیم جا خالی کنیم؟ در سراسر کشور نیروهای مستعد، انقلابی، فکور و دارای خلاقیت موج می زند و من  زمانی که در این مسئولیت حاضر شدم، رهبری در حکم من حضور سازمان یافته جوانان در عرصه علم را مورد تاکید قرار دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اعتلای بسیج در عرصه علم با شبکه سازی و روحیه تحولی و انقلابی بودن موثر است و با مماشات و غفلت نمی‌شود.

غیب پرور ادامه داد: شاید برخی دوستان از این ادبیات من خوششان نیاید که من عذرخواهی می کنم اما حرف دل من این است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر به کلام حضرت آقا به عنوان سخنرانی نگاه کنیم، دچار خسران شدیم و بعید است که خدا ما را ببخشد و کلام ایشان بر ما فرض واجب است. چون از زبان نائب امام زمان خارج می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیب پرور: اعتلای بسیج با مماشات و غفلت نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..