تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا اندروید 8 برای نوکیا 5 و نوکیا 6 عرضه می شود؟

اندروید 8 برای نوکیا 5 و 6 به زودی عرضه می شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از ارائه نسخه 8 اندروید (اوریو) شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند بروزرسانی به این نسخه را برای جدیدترین محصولات خود آماده عرضه می‌کنند و برخی نیز این آپدیت را عرضه کردند.

 اما در این میان سوالی که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول می‌کند این است که آیا گوشی هوشمند آنها نیز اندروید اوریو را دریافت می‌کند یا خیر ؟

بر همین اساس یکی از کاربران گوشی هوشمند نوکیا 6  در توئیتر از مدیر اجرایی شرکت "اچ ام دی گلوبال" سوال کرده است که آیا اندرود 8 برای گوشی او هم عرضه خواهد شد یا خیر؟

یوهو سرویکاس مدیر اجرایی شرکت اچ ام دی گلوبال، صاحب امتیاز گوشی‌های هوشمند برند نوکیا نیز در جواب از شروع تست نسخه بتای اندروید 8 برای نوکیا 5 و نوکیا 6 خبر داد.

اندروید 8 برای نوکیا 5 و 6 به زودی عرضه می شود

در نتیجه باید منتظر عرضه اندروید 8 برای این دو گوشی در آینده نزدیک باشیم.

گفتنی است؛ به تازگی اندروید 8 برای گوشی پرچمدار نوکیا 8 عرضه و آماده به‌روزرسانی است.

انتهای پیام/

عرضه اندروید 8 برای نوکیا 6 و نوکیا 5 در آینده نزدیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا اندروید 8 برای نوکیا 5 و نوکیا 6 عرضه می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..