تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکورت ۳ هزار کشتی تجاری ایران در آب‌های آزاد

نیروی دریایی ارتش تاکنون از بیش از ۳ هزار کشتی تجاری ایرانی در برابر هجوم دزدان دریایی در آب‌های آزاد پشتیبانی کرده است.

‌به گزارش شما نیوز ، فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسب روز نیروی دریایی ارتش درجمع خبرنگاران، گفت: نزدیک به ۴۰۰ حمله دزدان دریایی به کشتی‌های تجاری و نفتی ایران در خلیج باب المندب دفع شده است.

امیر دریادار حسین آزاد افزود: اکنون ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ۳ هزار کیلومتری مرزهای آبی ایران در اقیانوس آرام، دریای چین، دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس و تنگه‌های مالاکا و سوئز و خلیج باب المندب حضور دارند.

وی گفت: سیادت و اقتدار دریایی ایران در مرزهای آبی حاکم است و هیچ خطر منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایران را تهدید نمی‌کند.

فرمانده منطقه یکم نداجا با اشاره به نقش ارتش در دفاع مقدس گفت: نیروی دریایی ارتش ۶۷ روز پس از شروع جنگ تحمیلی با طراحی سه عملیات بیش از ۷۰ درصد امکانات و توان دریایی رژیم بعثی عراق را در دریا نابود کرد.

امیر دریادار آزاد افزود: برگزاری رزمایش مشترک نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهمترین برنامه‌های هفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بندرعباس است.

هفتم  آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکورت ۳ هزار کشتی تجاری ایران در آب‌های آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..