تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه خودرو تهران نارنجی می شود

گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضوری پررنگ و همه جانبه میزبان بازدیدکنندگان این رویداد بزرگ خودرویی پایتخت خواهد بود.

به گزارش شمانیوز؛ گروه خودروسازی سایپا با ارائه خدمات متنوع نمایشگاهی از جمله نمایش محصولات جدید، تست خودرو، رونمائی از 2 محصول جدید در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، حضور پررنگ و همه جانبه ای خواهد داشت.

گروه خودروسازی سایپا با شرکت های سایپا، سایپا یدک، زامیاد، سایپادیزل، پارس خودرو، چانگان،ایدکو، امدادخودرو، سایپاسیتروئن و نمایش بیش از 30 محصول خود از جمله کوئیک، ساینا اتومات، خانواده برلیانس، استپ وی، سراتو، آریو تاکسی،  محصولات خانواده چانگان و انواع خودروهای کشنده و خودروهای تجاری و نیز موتورهای الکتریکی خود پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خواهد بود.

حضور گسترده واحد ارتباط با مشتریان در کنار معرفی آخرین دستاوردهای حوزه ارتباط مخاطبان با گروه خودرو سازی سایپا و تسهیلات به انجام رسیده در این بخش، از دیگر فعالیت های حاضر درنمایشگاه خواهد بود.

همچنین در جریان این نمایشگاه از 2 محصول جدید گروه خودوسازی سایپا نیز رونمائی خواهد شد که این محصولات شامل یک کشنده  جدید شرکت سایپا دیزل و محصول جدید از سایپا ستروئن خواهد بود.

دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور 30 برند معتبر خودرو جهان از 12 کشور از 6 تا 10 آذر در نمایشگاه شهر آفتاب برگزارخواهد شد و گروه خودروسازی سایپا در فضای 3000متری پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع:سایپانیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه خودرو تهران نارنجی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..