تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم زندگی در کرمانشاه با بیمه زندگی کوثر

نماینده شرکت، طیبه رضایی، بانوی سخت ‌کوشی که با وجود از دست دادن سرپناه در زلزله‌، به فروش بیمه عمر ادامه می‌ دهد.


به گزارش شمانیوز ؛ این بانوی فعال در‌حالی‌که براثر زلزله در مناطق غرب کشور خانه و سرپناه خود را از دست داده است، با همسر و فرزندش در چادر‌های اسکان موقت روزگار را سپری می‌کند.

وی حتی در این شرایط بحرانی مسئولیت اجتماعی خود را رها نکرده است و همچنان با امید به زندگی و تلاش برای فردایی بهتر، فروش بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری را با هدف ایجاد آینده‌ای روشن برای کودکانی که اوضاع دشوار پس از زلزله را تجربه می‌کنند و همچنین تامین آینده خانواده‌هایی که سرپرست خود را در این حادثه از دست داده‌اند، ادامه می‌دهد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل بیمه‌کوثر، در بازدید از مناطق زلزله‌زده با این بانو و خانوده وی دیدار کرد و از تلاش‌های مجدانه و کوشش‌های وی در تداوم فعالیت‌های بیمه‌ای تمجید کرد. 

منبع : روابط‌عمومی بیمه‌کوثر





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم زندگی در کرمانشاه با بیمه زندگی کوثر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..