تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک مرکزی به وظایف قانونی خود در خصوص موسسات مالی و اعتباری درست عمل نکرد

غلامرضا حیدری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با شمانیوز:

معضل فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز، یکی از مهم‌ترین مشکلات در حوزه پولی و مالی کشورمان هست که مدتیست ذهن تمام مسئولین و مردم را به خود مشغول کرده است .

 به گزارش شمانیوز: این روزها تمام نهاد ها در کنار هم بسیج شدند تا مشکل موسسات مالی را از ریشه حل کنند حتی حضرت امام خامنه ای شخصا به این پرونده ورود پیدا کردند و دستور قاطع صادر کردند که این مشکل هرچه زودتر حل شود . در این خصوص غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار شمانیوز گفت:

بانک مرکزی , به وظایف قانونی خود در خصوص موسسات مالی و اعتباری به موقع عمل نکرد و اگر به موقع عمل میکرد این مشکلات به وجود نمی آمد , از طرفی وقتی هم خواست وارد عمل شود وقت پیشگیری گذشته بود .

حیدری نماینده مردم تهران ادامه داد: در حال حاضر سپرده گذاران مشغول ساماندهی هستند .

بانک مرکزی در برخی موارد اعلام کرده از وجود این موسسات بی اطلاع بوده است , شاید مجوز برخی این موسسات را سایر نهادها صادر کرده باشند, ولی از نظر قانونی این بررسی و نظارت بر عهده ی بانک مرکزی است .
این عملکرد باعث از بین رفتن پول های مردم شده است . در حال حاضر بانک مرکزی ادعا میکند مشغول ساماندهی سپرده گذارن هست , باید ببینم در عمل چه قدر موفق عمل میکند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک مرکزی به وظایف قانونی خود در خصوص موسسات مالی و اعتباری درست عمل نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..