تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا زنگنه اینقدر از توتال دفاع میکند؟

سکوت وزیر نفت درباره اظهارات مکرر مدیران ارشد توتال درباره وضعیت قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی همزمان با برخورد شدید با کارشناسان و رسانه‌های داخلی، حاوی این پیام است که توتال فرصت کافی برای استمرار این فضای مبهم دارد.

به گزارش شمانیوز"  در حالی که مدیرعامل شرکت توتال «بارها» صراحتا از تصمیم‌گیری درباره چگونگی ادامه قرارداد فاز 11 پارس جنوبی با توجه به تصمیمات کنگره آمریکا سخن گفته‌اند، مشخص نیست منظور وزیر نفت از اشتباه در ترجمه برخی رسانه‌ها چیست؟ ای کاش زنگنه در این زمینه دقیق‌تر صحبت می‌کرد تا مشخص شود رسانه‌ها «بارها» اشتباه کرده‌اند یا ایشان اصرار دارد که به مردم آدرس غلط بدهد؟

با توجه به اظهارات زنگنه درباره جزئیات قرارداد توتال که صرفا در صورت بازگشت تحریم‌های بین المللی از سوی شورای امنیت، این شرکت فرانسوی می تواند از قرارداد خارج شود، این سوال مطرح است که چرا وزیر نفت، مدیرعامل توتال را خطاب قرار نمی‌دهد و از او نمی پرسد که چه لزومی دارد هر روز درباره تبعات تصمیم احتمالی کنگره آمریکا بر روی تصمیم این شرکت برای اجرای قرارداد فاز 11 پارس جنوبی سخن بگوید؟ آیا می‌توان قبول کرد که زنگنه نمی‌داند این اظهارات دو پهلو و مکرر مدیران ارشد شرکت توتال درباره سرنوشت یکی از مهم‌ترین قراردادهای پسابرجامی ایران، چه هراس و تردیدی در دل سرمایه گذاران برای ورود به کشورمان ایجاد خواهد کرد؟

چرا زنگنه تلاش می کند اظهار نگرانی کارشناسان و رسانه ها درباره سرنوشت قرارداد توتال و هشدار دلسوزانه آنها درباره امکان نیمه کاره ماندن آن توسط این شرکت فرانسوی که با توجه به اظهارات مکرر مدیران ارشد توتال مطرح شده است را با تعابیری مانند «بیماری» مورد اشاره قرار دهد و آنها را «مخالفان این قرارداد» بنامد؟ به عبارت دیگر، سوال اصلی این است که چرا وزیر نفت به جای اعمال فشار و بازخواست توتال به صورت مخفیانه یا علنی، تلاش می‌کند با تاکید بر اشتباه بودن ترجمه ها و همچنین استفاده از تعابیری مانند «یک مریضی است که عده‌ای مرتب می گویند مرد یا نه؟» یا «آدم که از ترس مرگ خودکشی نمی کند»، صورت مساله را پاک کند و فضای داخلی را مدیریت کند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا زنگنه اینقدر از توتال دفاع میکند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..