تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه «زیورآلات نقره دست ساز » در گالری مس‌نگار

نمایشگاه «زیورآلات نقره دست ساز » در گالری مس‌نگار برپا می‌شود.

به گزارش شما نیوز ،گالری مس‌نگار به عنوان تنها نگارخانه‌ای که به صورت تخصصی به معرفی هنر قلمزنی می پردازد ، این بار نمایشگاهی را تدارک دیده است با عنوان «زیورآلات نقره دست ساز». در این نمایشگاه چهار روزه که از روز جمعه دهم آذر ماه در گالری مس‌نگار افتتاح خواهد شد، آثاری از هنرمند جوان و پر استعداد، نیما ساعی به نمایش گذاشته خواهند شد.

نگین گلچین‌پور مدیر روابط عمومی گالری مس‌نگار درباره این نمایشگاه  گفت: قلمزنی در کشور ما تاریخ کهنی دارد. در سال های اخیر شاهد اجراهای دقیق نقوش و طرح ها از هنرمندان پراستعداد قلمزن هستیم، این نقوش نه تنها روی ظروف و گلدان های تزیینی، بلکه زینت زیورآلاتی شدند که این روزها مورد استقبال نسل جوان قرار گرفته است. در واقع این امر پیوند نسل امروز است با هنرهای سنتی و کهن سرزمین مان.

 نمایشگاه «زیورآلات نقره قلمزده» در روز جمعه هفته جاری، دهم آذر ماه، از ساعت ۱۶:۳۰ افتتاح شده و به مدت چهار روز در گالری مس‌نگار واقع در مجتمع پارک پرنس، واحدِ تجاریِ شماره ۵ و به نشانی تهران ـ خيابان ملاصدرا ـ خیابان شیراز شمالی ـ کوچه حکیم اعظم، برپا خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه «زیورآلات نقره دست ساز » در گالری مس‌نگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..