تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشكل اساسي پرسپوليس مقابل پارس جنوبی

تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای بازی با تیم پرسپولیس یکی از مهره‌های کلیدی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش شمانيوز، حساس‌ترین بازی رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر دیدار بین تیم های پارس جم و پرسپولیس است که تقابل دو تیم بالای جدول و تعیین کننده صدرنشین می شود که نتیجه آن در قهرمانی نیم فصل نقش مهمی دارد.

بر اساس این خبر، این بازی با میزبانی پارس جم برگزار می‌شود و شاگردان تارتار با تیم پرسپولیس دیدار می کنند در حالی که با یک بدشانسی بزرگ مواجه شدند و آن هم نداشتن احتمالی ستاره‌شان در ترکیب اصلی است.

امید سینک هافبک تیم فوتبال پارس جم که از کلیدی‌ترین مهره‌های این تیم به شمار می رود مدتی است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و با وجود تلاش پزشکان باشگاه تا این لحظه خبر خوشحال‌ کننده‌ای در مورد بهبودی و رسیدنش به بازی شنیده نشده است.

به گزارش جامعه خبر، احتمالا پارسی‌ها بدون حضور سینک باید برای دیدار با سرخپوشان پایتخت آماده شوند و عدم حضور این بازیکن بدشانسی بزرگی برای تارتار محسوب می‌شود.

جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشكل اساسي پرسپوليس مقابل پارس جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..