تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت ۶۰۰ ورزشکار در مسابقات «آماده باش»

دومین مرحله مسابقات بدنسازی ترکیبی تحت عنوان «آماده باش» روز گذشته در برج میلاد برگزار شد که در پایان 8 نفر برتر این رقابت‌ها راهی دور نهایی شدند.

به گزارش شما نیوز ، مسابقات ترکیبی بدنسازی یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های ورزشی در دنیا محسوب می‌شود که ورزشکاران همه رشته‌های ورزشی با شرکت در این رقابت‌ها آمادگی بدنی خودشان را به چالش می‌کشند. 

این مسابقات با مراحل مختلفی که دارد سرعت، قدرت و تکنیک ورزشکاران را محک می‌زند و ورزشکاری در پایان موفق خواهد بود که هر سه فاکتور برتری را با هم داشته باشد. مرحله نخست مسابقات «آماده باش» با 605 ورزشکار برگزار شد که در نهایت 32 ورزشکار موفق شدند به مرحله دوم این رقابت‌ها راه پیدا کنند. در مرحله دوم مسابقات آماده باش ورزشکاران هفت آیتم را که شامل دویدن، لیفت کردن، بارفیکس، پرتاب وزنه، حرکت کتل بل و در پایان دویدن و گذشتن از خط پایان بود را پشت سر گذاشتند. 


امیرحسین فرزانه رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شمیرانات که مسئولیت طراحی و برگزاری این مسابقات را بر عهده داشت درباره این مسابقات گفت: در مرحله اول 605 ورزشکار ثبت نام کردند که در نهایت 32 نفر موفق شدند به مرحله دوم راه پیدا کنند.  در مرحله دوم آیتم‌ها را نسبت به مرحله اول دشوارتر کردیم و با این کار آمادگی ورزشکاران را به چالش کشیدیم.»


وی با اشاره به اینکه این مسابقات فقط مختص ورزشکاران پروش اندام نیست، گفت: «از تمام قشرها برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کردند. جالب است بگویم که نفر اول مرحله نخست یک تکواندوکار بود و یک دوومیدانی کار نفر دوم شد. این یعنی تمام ورزشکاران رشته‌های مختلف سالهاست ندانسته تمرینات مختص این رشته را انجام می‌دادند.»


رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شمیرانات در ادامه گفت: «این مسابقات در دنیا بسیار محبوب است و متاسفانه در ایران با نام اشتباه کراس فیت معرفی شده است که نادرست است. چراکه کراس فیت نام یک شرکت آمریکایی است که این مسابقات را با آیتم‌های مختلف برگزار می‌کند. کاری که ما کردیم این بود که یک کمیته فنی تشکیل دادیم و آیتم‌هایی را طراحی کردیم و برای اولین بار بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از ورزشکاران این مسابقات را راه‌اندازی کردیم. در مرحله دوم مسابقات قبل و بعد از مسابقه از ورزشکاران نمونه خون ‌گرفتیم تا در کنار مسابقاتی با این بزرگی یک کار علمی هم انجام شده باشد و واکنش‌های بدن ورزشکاران قبل و بعد ورزش بررسی شود و سلامتی آنها بررسی شود و تمام این اتفاقات خوب کاملا رایگان بود.»


فرزانه در پایان با اشاره به مرحله پایانی مسابقات گفت: «هشت ورزشکار مجوز حضور در مرحله سوم و پایانی مسابقات "آماده باش" را کسب کردند و دو هفته دیگر با برگزاری مرحله پایانی تکلیف نفرات برتر مسابقات مشخص خواهد شد که در نهایت به نفر اول 25 میلیون تومان، نفر دوم  15 میلیون تومان و نفر سوم 10 میلیون تومان وجه نقد به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.» 


درپایان مرحله دوم مرتضی صداقت، آرش قدیمی افشار، محمدامین سیف، عادل رحیمیان، مهرزاد قدیمی افشار، علی دهقانی، ارشد درودیان و حامد میرغفاری ورزشکارانی بودند که موفق شدند جواز حضور در مرحله پایانی را کسب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت ۶۰۰ ورزشکار در مسابقات «آماده باش»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..