تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش اتریوم باز هم افزایش یافت

بهای اتر، دومین ارز دیجیتالی بزرگ جهان و رقیب بیت‌کوین، با ادامه روند صعودی خود رکورد تازه‌ای از خود بر جای گذاشته است.

پنج‌شنبه گذشته مقارن با جشن شکرگزاری در آمریکا، بهای اتر، ارز دیجیتالی بلاک‌چین اتریوم رکوردی جدید ثبت کرد.

به گزارش پایگاه کوین‌‌مارکت‌کپ بهای این ارز رمزپایه با رسیدن به ۴۲۵.۵ دلار به بالاترین میزان در تاریخ خود رسیده است. پیش‌تر در ماه ژوئن، بهای این ارز دیجیتالی به رقم ۴۱۴.۷۶ دلار رسیده بود.

اتر از ابتدای سال میلادی جاری بیش از ۵ هزار درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این پول، دومین ارز رمزپایه عمده جهان محسوب شده و ارزش بازاری بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار دارد.

پیش‌تر مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار میلیاردر پیش‌بینی کرده بود که بهای اتر و بیت‌کوین تا پایان سال میلادی جاری به ترتیب به ۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید. نووگراتز گفته که سرازیر شدن پول‌های سرمایه‌گذاران به ارزهای رمزپایه از قبیل بیت‌کوین و اتر، بیش از هر چیز ناشی از عدم اعتماد آن‌ها به نهادهای مالی پس از بحران سال ۲۰۰۸ است.

در همین حال، بیت‌کوین کش نیز که اوایل سال‌جاری در اثر انشعاب در بلاک‌چین اصلی بیت‌کوین ایجاد شده بود، روی مدار رشد قرار دارد. روز گذشته، بهای این ارز با افزایشی ۱۹ درصدی به ۱۷۸۹.۰۵ دلار رسید. این ارز منفک شده از بیت‌کوین در اوایل ماه میلادی جاری توانسته بود برای مدت کوتاهی دومین ارز دیجیتالی بزرگ جهان یعنی اتر را پشت سر بگذارد.

گفتنی است که دیروز در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا، بهای اتر کماکان به رشد خود ادامه داد و با رسیدن به ۴۵۰.۲۳ دلار به رکوردی جدید دست یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش اتریوم باز هم افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..