تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت ۱۵ ماهیگیر هندی به اتهام ورود غیرقانونی به آبهای ایران

خانواده های ۱۵ ماهیگیر هندی که بیش از یک ماه پیش توسط گارد ساحلی ایران دستگیر شده اند، از دولت ایران، دولت هند و ایالت تامیل نادوی این کشور خواستار آزادی آنها شده اند.

به گزارش شمانیوز:خانواده های 15 ماهیگیر هندی که بیش از یک ماه پیش توسط گارد ساحلی ایران دستگیر شده اند، از دولت ایران، دولت هند و ایالت تامیل نادوی این کشور خواستار آزادی آنها شده اند. جاستین آنتونی، رئیس اتحادیه بین المللی ماهیگیران در این باره گفت: «این 15 ماهیگیر هندی از سوی فردی در دوبی استخدام شده بودند. این 15 ماهیگیری هندی به همراه 2 ماهیگیر از اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس روز 22 اکتبر برای ماهیگیری عازم آبهای عمیق شدند و در همان روز توسط گارد ساحلی ایران بازداشت شدند.»

به گفته آنتونی، در فایل های صوتی ای که به صورت پنهانی از سوی این ماهیگیران ارسال شده، آنها مدعی شده اند که در هنگام بازداشت از سوی گارد ساحلی ایران، هر دو قایق ماهیگیری شان در محدوده آبهای سرزمینی دوبی بوده است.

وی افزود، آنها 10 روز دربازداشت بوده اند و در هفته نخست نوامبر آژاد شده اند. «اکنون آنها در قایق هایشان در جزیره کیش هستند، اما در شرایط خیلی نامناسبی به سر می برند.» بر اساس اطلاعات حاصله، کارفرمای این ماهیگیران برای پرداخت جریمه سنگینی که آنها محکوم شده اند پا پیش نگذاشته است.

روز پنجشنبه درخواست ها برای تلاش جهت آزادی این ماهیگیران تسلیم سفارت هند در ایران، وزیر امور خارجه و وزیر امور کشتیرانی و دارایی هند شده است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت ۱۵ ماهیگیر هندی به اتهام ورود غیرقانونی به آبهای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..