تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش گام به گام تهیه پاکورای سیب زمینی

۶۳۴۴۰۳

۵۳۲  بازدید

پاکورای سیب زمینی یک غذای سرخ شده و انتخاب همیشگی بیشتر هندی هاست.

برترین‌ها - ترجمه از الهام مظفری: پاکورای سیب زمینی یک غذای سرخ شده و انتخاب همیشگی بیشتر هندی هاست. این پاکورای خوشمزه طلایی را می‌توانید به راحتی با این راهنمای تصویری گام به گام درست کنید.

طرز تهیه پاکورای سیب زمینی 


مواد لازم:


۱ عدد سیب زمینی بزرگ نیم پیمانه آرد نخودچی نمک به مقدار لازم زرد چوبی به مقدار لازم ۱ قاشق غذاخوری روغن گیاهی یک چهارم قاشق چایخوری فلفل قرمز (اختیاری) آب به مقدار لازم ۴۰۰ میلی لیتر روغن گیاهی برای سرخ کردن
آموزش گام به گام تهیه پاکورای سیب زمینی 
طرز تهیه:

سیب زمینی را پوست بکنید و ورقه ورقه کنید.

طرز تهیه پاکورای سیب زمینی 


در یک کاسه، آرد نخودچی، نمک، زردچوبه و یک قاشق غذاخوری روغن گیاهی را ترکیب کنید. فلفل قرمز را هم در صورتیکه مایلید در این قسمت اضافه کنید.

طرز تهیه پاکورای سیب زمینی 


به تدریج آب را اضافه کنید تا یک خمیر نسبتا غلیظ درست شود.

طرز تهیه پاکورای سیب زمینی 


روغن را در ماهیتابه داغ کنید. روغن باید بسیار داغ شده باشد. هر سیب زمینی را داخل خمیر بزنید و سرخ کنید تا زمانی که طلایی شود.

طرز تهیه پاکورای سیب زمینی 

 
پاکورا را با سس کچاپ یا چتنی گشنیز میل کنید.


مواد لازم برای چتنی گشنیز:


۲۰۰ گرم گشنیز تازه ۴ عدد فلفل چیلی سبز یک چهارم پیمانه آب لیموی تازه روغن مایع ۱ قاشق غذاخوری نمک به مقدار لازم ۱ عدد پیاز کوچک ۴ حبه سیر متوسط ۱ قاشق چایخوری پوره زنجبیل تازه ۱ قاشق مربا خوری پودر زیره سبز
طرز تهیه پاکورای سیب زمینی 
طرز تهیه:

همه موارد را در مخلوط کن بریزید و حسابی پوره کنید و اگه چتنی کمی سفت بود مقدار کمی آبلیمو به آن اضافه کنید.

نکته:‌

می‌توانید این چتنی را خشک درست کنید و یا با اضافه کردن کمی آبلیمو آن را رقیق‌تر کنید. این چتنی را توی یک ظرف در بسته شیشه‌ای می‌توانید تا ۱ هفته در یخچال و به مدت ۱ تا ۲ ماه در فریزر نگه داری کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش گام به گام تهیه پاکورای سیب زمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..