تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو شکست و یک پیروزی برای نمایندگان شطرنج ایران

دو شکست و یک پیروزی حاصل کار نمایندگان ایران در پایان دور دهم رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان جهان بود.

به گزارش شما نیوز ،به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان جهان به دور دهم رسید. در پایان این دور سارا خادم الشریعه مقابل تدورا اینجاک صربستانی شکست خورد و با ۵.۵ امتیاز در رده ۲۵ جدول قرار گرفت. او در دور یازدهم مقابل تربه مجارستانی خواهد نشست.

محدثه علیجانزاده مقابل دنیس تریپلور استرالیایی پیروز شد و مجموع امتیازاتش را به پنج رساند و به رده ۴۷ صعود کرد. او در دور پایانی مقابل سیرانوش قوکاسیان ارمنی رقابت می‌کند.

 

آرین غلامی در پایان دور دهم برابر راس‌موس اسوانه آلمانی شکست خورد و با شش امتیاز و نه پله سقوط در رده سی و یکم جدول جای گرفت. او باید در آخرین دور از این رقابت‌ها به مصاف هارشا بهاراتاکوتی هندی برود.

 

دور یازدهم و پایانی این رقابت‌ها امروز (شنبه) برگزار می‌شود.

 

مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان جهان به میزبانی ایتالیا و در دو بخش آزاد و دختران در حال‌ پیگیری است.

 

این مسابقات از ۲۲ آبان تا چهارم آذر ماه و در یازده دور پیگیری می‌شود و ایران   در این رقابت‌ها سه نماینده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو شکست و یک پیروزی برای نمایندگان شطرنج ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..