تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروزان و پاک کردن خاطرات تلخ تقابل پرسپولیس

گلر موفق این روزهای پارس جنوبی خاطرات تلخی از آخرین تقابل خود با پرسپولیس در ذهن دارد.

به گزارش شما نیوز ، محسن فروزان که این روزها به عنوان گلر تیم صدرنشین لیگ باید روبروی پرسپولیس قرار بگیرد، خاطره تلخی از آخرین تقابل خود با شاگردان برانکو ایوانکوویچ دارد که مربوط به زمان حضورش در صبای قم است.


صبای قم که در نیم فصل دوم با جذب چند مهره به دنبال فرار از سقوط بود، در روزی که فروزان در تلاش برای نجات دروازه‌اش مقابل خط حمله قدرتمند پرسپولیس بود، برابر گل به خودی حنیف عمران زاده و در ادامه ضربه پنالتی چیپ رامین رضاییان تسلیم شد تا شکست تلخی را تجربه کند. فروزان در پایان آن بازی به شدت نسبت به عملکرد داوری معترض بود و برد حریف را به این مساله ربط داد و اکنون باید دید در استادیوم تختی جم و با تیم صدرنشین پارس جنوبی چه عملکردی برابر حریف خواهد داشت. او پیش از این یک بار با عملکرد خود مانع از قهرمانی پرسپولیس با پیراهن راه آهن شده بود و البته سقوط راه آهن در همان بازی پایانی خوشی برای عملکرد او نبود.


عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروزان و پاک کردن خاطرات تلخ تقابل پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..