تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روضه‌خوانی حاج قاسم سلیمانی برای شهدا/ خدایا جز شهادت برای ما مخواه + فیلم

روضه‌خوانی حاج قاسم سلیمانی برای شهدای دفاع مقدس/خدایا جز شهادت برای ما مخواه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قلب‌ها؛ حاج قاسم سلیمانی نه تنها سردار محبوب جبهه‌های نبرد با گروه‌های تکفیری است بلکه در هشت سال دفاع مقدس نیز حضوری فعال داشت. او نه تنها با فرماندهی بی‌بدیلش طومار گروهک شیطانی و خبیث داعش را در هم پیچید بلکه از روزهای جنگ با عراق نیز خاطرات بسیاری از او به جا مانده است.

به تازگی ویدئویی از این سردار بزرگ منتشر شده است که در آن یاد و خاطره همرزمان شهیدش را گرامی می‌دارد. این ویدئو  در جنوب کشور تهیه شده است و فضایی معنوی را به تصویر می کشد. حاج قاسم در این ویدئو در حضور رزمندگان دیگر با چشمانی اشک‌آلود از خداوند می‌خواهد که جز شهادت نصیبش نکند. بخش‌هایی از صحبت‌های سرشار  از معنویت  او را مشاهده کنید.

 انتهای پیام/

ویدئویی دیدنی از روضه خوانی سردار سلیمانی برای شهدای دفاع مقدس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روضه‌خوانی حاج قاسم سلیمانی برای شهدا/ خدایا جز شهادت برای ما مخواه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..