تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توفان ۵ دقیقه‌ای جهانبخش با گل و پاس گل

آلکمار با تکرار نمایش فوق‌العاده لژیونر ایرانی خود با دو گل برابر توئنته به برتری دست یافت.

به گزارش شما نیوز ، در نخستین بازی هفته سیزدهم لیگ اردیویسه هلند تیم آلکمار که علیرضا جهانبخش را از ابتدا در سمت راست خط حمله خود داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در آفاس استادیوم از توئنته رده شانزدهمی میزبانی کرد.


دو تیم در نیمه اول نتوانستند گلزنی کنند اما آلکمار که طی پنج هفته گذشته به یک تساوی و چهار برد متوالی رسیده بود بعد از حملات زیاد با خطا روی فردریک میدسجو صاحب یک پنالتی شد؛ علیرضا جهانبخش که یک ماه قبل پنالتی خود را برابر ویلم تبدیل به گل کرده بود این بار هم موفق شد با زدن توپ به مرکز دروازه چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند و آلکمار را از توئنته پیش بیاندازد.


هنوز پنج دقیقه از این گل نگذشته بود که جهانبخش با استارت سریع و نفوذ خوب از جناح راست زمین و محوطه جریمه و پاس کات‌بک موقعیت ایده‌آلی برای جوریس فن اُوریم فراهم کرد تا او با شوت محکم دومین گل را برای آلکمار بزند و این تیم در خانه برابر توئنته با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دستت پیدا کند.


جهانبخش در حضور کامل خود مقابل توئنته موفق شد ششمین پاس گل این فصلش را بدهد تا با یک پاس گل کمتر در رتبه دوم برترین پاسورهای لیگ اردیویسه هلند قرار بگیرد.


یاران جهانبخش با این برد ارزشمند ۲۸ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به آژاکس رده سومی در جایگاه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند قرار گرفتند.

جهانبخش با عملکردی که با یک گل و یک پاس گل برابر توئنته داشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

 گل و پاس گل جهانبخش برای آلکمار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توفان ۵ دقیقه‌ای جهانبخش با گل و پاس گل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..