تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر گوشی Honor V10، پرچمدار شرکت هواوی پیش از رونمایی، فاش شد

تصویر گوشی Honor V10، پرچمدار شرکت هواوی پیش از رونمایی، فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاکنون تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی 28 نوامبر و تاریخ عرضه آن 5 دسامبر 2017 عنوان شده است.

پیش بینی می‌شود که صفحه نمایش این گوشی 5.99 اینچ و با کیفیت تصویر 1080 پیکسل باشد.

همچنین ممکن است شرکت هواوی از پردازنده پرقدرت Kirin 970 برای گوشی جدید خود استفاده کند که بسیار می‌تواند در فروش خوب آن تاثیر بگذارد. گفتنی است؛ قیمت گوشی آنر وی 10 ممکن است در حدود 450 دلار ( 1 میلیون و 800 هزار تومان ) باشد.

در ادامه تصویر فاش شده از گوشی Honor V10 را مشاهده می‌کنید :

 تصویر گوشی Honor V10، پرچمدار شرکت هواوی پیش از رونمایی، فاش شد

انتهای پیام/

تصویری واقعی از هواوی وی 10



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر گوشی Honor V10، پرچمدار شرکت هواوی پیش از رونمایی، فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..