تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست ناباورانه بسکتبالیست ها مقابل عراق

شاگردان مهران حاتمی در اولین دیدار انتخابی جام جهانی با نتیجه ۵۶ بر ۶۷ شکست را پذیرفتند.

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیار رقابت های انتخابی جام جهانی مقابل عراق با نتیجه ٧٤ بر ٦٦ تن به شکست دادند. کوارتر اول ٢٢ بر ٢٠ سود ایران تمام شد اما کوارتر دوم اما توپ و میدان برای حریف بود.


در کوارتر سوم هم دو تیم پایاپای بودند. ملی پوشان ایران در کسب امتیاز ناکام بودند و در دفاع نیز هماهنگی لازم را نداشتند، با این حال در کوارتر سوم ١٥ بر ١٤ برنده شدند. چهار دقیقه از کوارتر آخر گذشته و ایران دو امتیاز کسب کرده بود و بازی ٦٧ بر ٥٦ به سود عراق بود. ایران در کوارتر چهارم اصلا خوب نبود و ایران با نتیجه ٧٤ بر ٦٦ برابر عراق تن به شکست دادند. کوارتر چهارم هم ١٩ بر ١٢ به سود عراق تمام شد.


استعفا رییس فدراسیون و غیبت حامد حدادی و بهنام یخچالی اتفاقات مهمی بود که پیش از دیدار با عراق رخ داد که در نهایت منجر به این شکست باور نکردنی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست ناباورانه بسکتبالیست ها مقابل عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..