تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانگیری: لیبی کشوری بزرگ و بااهمیت در جهان اسلام و خاورمیانه است

معاون اول‌ رییس جمهور با تاکید بر اینکه لیبی کشوری بزرگ و بااهمیت در جهان اسلام و قاره آفریقا است، اظهار امیدواری کرد با همت مردم و سران اقوام و طوایف این کشور هرچه سریعتر از بحران خارج شود.

به گزارش شما نیوز ، اسحاق جهانگیری در حاشیه چهارمین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، در دیدار وزیر خارجه لیبی، اظهار کرد: مردم لیبی با توجه به تاریخ و سابقه ارزشمند این کشور می‌توانند بر مشکلات فائق آمده و نقش خود را در جهان امروز ایفا کنند.

 وی با تاکید بر اینکه دولت و ملت ایران همواره در کنار ملت بزرگ لیبی بوده‌اند، آمادگی ایران برای توسعه مناسبات و رفع موانع پیش‌روی همکاری‌های دوجانبه را اعلام کرد.

وزیر خارجه لیبی هم در این دیدار با اشاره به شرایط کشورش در سالهای اخیر، گفت: اساس رابطه میان ملت‌ها است و ملت لیبی آرزو دارد که مناسباتش با دولت ایران ارتقاء یابد.

او اجرای برخی طرح‌های مشترک نظیر ایجاد ارتباط دریایی میان دو کشور را گامی در جهت تامین منافع طرفین ارزیابی کرد و افزود: ما برای توسعه صنایع خود به ویژه در حوزه انرژی نیازمند کمک ایران هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانگیری: لیبی کشوری بزرگ و بااهمیت در جهان اسلام و خاورمیانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..