تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برد قاطعانه تیم ملی کبدی بانوان ایران برابر عراق

گرگان- تیم ملی بانوان کبدی ایران در بازی نخست خود برابر عراق با نتیجه قاطعانه این تیم را شکست داد.

به گزارش شما نیوز ،از مهر، در روز نخست مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا از گروه دو، تیم های ایران و عراق شامگاه جمعه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ایران  با نتیجه 71 بر 6  به برتری دست یافت.

نیمه نخست این مسابقه با نتیجه قاطعانه 41 به سه به سود ایران به پایان رسید.

لازم به ذکر است؛ تیم‌های کبدی زنان هندوستان، تایلند، کره جنوبی، چین تایپه و ترکمنستان در گروه یک و تیم های ایران، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برد قاطعانه تیم ملی کبدی بانوان ایران برابر عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..