تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئيات ‎حراج سکه بهار آزادی

مدیرعامل بانک کارگشایی از حراج سکه های تمام بهار و نیم بهار آزادی در این بانک، از روز شنبه چهارم آذرماه خبر داد.

به گزارش شمانيوز، سلیمانی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه این حراج بر حسب دستور بانک مرکزی و برای جلوگیری از حبابی شدن بازار سکه از طریق بانک کارگشایی انجام می شود، گفت: از فردا سکه ها در بسته های ۲۰ تایی و بدون محدودیت خرید به متقاضیان عرضه خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه در مرحله نخست عرضه، ربع سکه بهار آزادی حراج نمی شود، افزود: حراج سکه های نیم و تمام بهار آزادی تا زمان اعلام بانک مرکزی ادامه خواهد داشت و در مرحله بعدی عرضه نیز، سکه ربع بهار آزادی  به حراج اضافه می شود.

سلیمانی درباره قیمت سکه ها در حراج نیز اعلام کرد: قیمت ها فردا  ساعت ۱۰ صبح از سوی بانک مرکزی اعلام و عرضه از ساعت ١١ صبح آغاز می شود.

وی تاکید کرد: قیمت های اعلامی درصدی از قیمت فعلی بازار پایین تر خواهد بود و متقاضیان می توانند برای شرکت در این حراج حضوری با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، رو به روی میدان محمدیه مراجعه کنند. 

قابل ذکر است، بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است و 91 سال قدمت دارد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئيات ‎حراج سکه بهار آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..