تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوری دو تا سه هفته ای ستاره رئال از میادین

۶۳۵۹۸۸

۱۴۳  بازدید

مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال برای اولین بار از دوران حضورش در رئال دچار یک مصدومیت تقریبا جدی شده است.

ورزش سه: مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال برای اولین بار از دوران حضورش در رئال دچار یک مصدومیت تقریبا جدی شده است.

آسنسیو سال گذشته و پس از یک فصل حضور قرضی در اسپانیول، به تیم اول رئال راه یافت و فوق العاده هم کار کرد؛ به طوریکه از او به عنوان پدیده فصل گذشته لالیگا یاد می کنند. آسنسیو با درخشش در رئال به تیم ملی اسپانیا هم رسیده است.

دوری دو تا سه هفته ای ستاره رئال از میادین

هرچند اوضاع برای او و رئال در فصل جاری مثل سال قبل پیش نمی رود؛ اما آسنسیو تا همینجای کار در لالیگا با زدن 4 گل، به همراه ایسکو بهترین گلزن رئال است. او روز گذشته و امروز در تمرین رئال غیبت داشت و طبق ادعای آاس، پس از آزمایشات پزشکی مشخص شده است که آسنسیو به دلیل مصدومیت عضلانی از ناحیه پای راست، دو تا سه هفته قادر به همراهی کهکشانی ها نخواهد بود. خبری بد برای زیزو و هواداران رئال.

پیش از این غیبت آسنسیو در بازی فردا برابر مالاگا تایید شده بود. آسنسیو در حال حاضر تنها مصدوم رئال مادرید است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوری دو تا سه هفته ای ستاره رئال از میادین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..