تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت لومیا 950 برای پشتیبانی از سرفیس پن برنامه‌ریزی شده بود

به‌تازگی تصاویری از نمونه آزمایشی یکی از گوشی‌های هوشمند مایکروسافت با پشتیبانی از سرفیس پن فاش شده است؛ البته این محصول هیچ‌گاه وارد بازار نشد.

پیش از اینکه یک محصول به بازار شود، شرکت سازنده نمونه‌های آزمایشی متعددی را از آن توسعه می‌دهد. این موضوع برای آخرین پرچم‌دار مایکروسافت در بازار گوشی‌های هوشمند یعنی لومیا ۹۵۰ نیز صادق است؛ محصولی که در ابتدا قرار بود از سرفیس پن پشتیبانی کند اما نسخه‌ی نهایی آن چنین قابلیتی به همراه نداشت. 

گوشی ویندوزی مایکروسافت

مقاله‌های مرتبط:

به‌تازگی ویدیویی از نمونه آزمایشی گوشی لومیا ۹۵۰ فاش شده است که خبر از پشتیبانی نمونه‌های ابتدایی پرچم‌دار مجهز به ویندوز 10 موبایل مایکروسافت از سرفیس پن، مانند محصولات اخیر سری سرفیس می‌دهد. در ابتدا این گوشی از فناوری N-Trig بهره می‌برد که البته در نسخه‌های نهایی شاهد حذف این قابلیت بودیم. 

نمونه‌ی فاش‌شده از قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه نهایی برخوردار است؛ گفته می‌شود مدل آزمایشی لومیا ۹۵۰ از ویژگی‌هایی نظیر Active Sides و Smart Covers پشتیبانی می‏‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشرشده را مشاهده کنید:

با اینکه مایکروسافت از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است و با وجود گذشت دو سال از عرضه آخرین گوشی ویندوزی ردموندی‌ها، گمانه‌زنی‌ها به این موضوع اشاره دارند که سرفیس فون با طراحی تاشو توسط مایکروسافت ارائه خواهد شد. گفته می‌شود سرفیس فون با بهره‌گیری از دو صفحه‌نمایش، از سرفیس پن نیز پشتیبانی خواهد کرد. در رابطه با این محصول، شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود دارد؛ اما مدیران اجرایی مایکروسافت مدعی هستند که محصول جدید آن‌ها، دسته‌بندی متفاوتی در بازار سخت‌افزار به‌ وجود خواهد آورد و هیچ شباهتی به گوشی‌های هوشمند کنونی ندارد.

درصورتی‌که مایکروسافت لومیا ۹۵۰ را با پشتیبانی از سرفیس پن و امکانات بیشتری عرضه کرده بود، آیا آن‌ را انتخاب می‌کردید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت لومیا 950 برای پشتیبانی از سرفیس پن برنامه‌ریزی شده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..