تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه حلالیت سردار سلیمانی از یک سوری در عملیات آزادسازی البوکمال +عکس

نامه طلب حلالیت سردار سلیمانی برای صاحب منزلی که ایشان در عملیات آزادسازی البوکمال، از آن منزل استفاده کردند.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس  پاسداران انقلاب اسلامی برای صاحب خانه‌ای که در خلال عملیات آزادسازی البوکمال، از آن خانه به عنوان مقر استفاده کرده بودند، نامه‌ای نوشتند و در آن نامه از صاحب خانه، بابت این استفاده حلالیت طلبید.

حاج قاسم در این نامه خود را معرفی کرده و بابت استفاده از آن ساختمان به عنوان مقر عملیاتی، از صاحب خانه عذرخواهی کرد و در پایان نامه شماره تلفن منزل شخصی خود را  نوشت و آمادگی خود را برای جبران هر گونه خسارت احتمالی و یا هر گونه درخواست دیگری از طرف صاحب خانه اعلام کرد.

سردار سلیمانی که شخصاً فرماندهی عملیات آزادسازی البوکمال را به عهده گرفته بود، در بخش دیگری از این نامه بیان کرده: من میان خودم (به عنوان یک شیعه) و شما (به عنوان یک سنی) تفاوتی نمی بینم؛ زیرا خود را پیرو سنت رسول الله (صلی الله علیه وآله) و شما را نیز محب اهل بیت (علیهم السلام) می دانم.

نامه طلب حلالیت سردار سلیمانی برای صاحب منزلی که ایشان در عملیات آزادسازی البوکمال، از آن منزل استفاده کردند.

انتهای پیام /

نامه سردار سليماني براي صاحب منزلي كه در خلال عمليات آزادسازي بوكمال بعنوان مقر استفاده كردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه حلالیت سردار سلیمانی از یک سوری در عملیات آزادسازی البوکمال +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..