تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۷۸ هزار کانال فارسی در تلگرام ثبت شد

پژوهشگاه ملی فضای مجازی اعلام کرد که بیش از ۶۷۸ هزار کانال فارسی در شبکه‌ی اجتماعی تلگرام ثبت شده است و کاربران روزانه دو میلیارد بازدید از این کانال‌ها دارند.

بر اساس گزارش پژوهشگاه ملی فضای مجازی، تا روز دوم آذرماه ۶۷۸ هزار و ۲۵۷ کانال فارسی شبکه‌ی اجتماعی تلگرام به ثبت رسیده است.

مقالات مرتبط:

گزارشی که از فعالیت کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی در طول ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان از افزایش بیش از ۸ هزار کانال در بازه‌ی زمانی ۲۳ آبان ماه تا سوم آذرماه دارد؛ به نحوی که تعداد کانال‌های ایجادشده در تلگرام از ۶۷۰ هزار و ۳۹۸ کانال طی ۱۰ روز به ۶۷۸ هزار و ۲۵۷ کانال رسیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند که در طول ۲۴ ساعت، به‌طور متوسط بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌شود که بیشترین تعداد مطلب (بیش از ۲۵۰ هزار مطلب) مربوط به ساعت ۹ شب و کمترین آمار (۱۰ هزار مطلب) مربوط به ساعت ۳ صبح است. از سوی دیگر متوسط تعداد مطلب بر کانال در یک روز، ۱۱.۵ مطلب است.

تعداد کل بازدیدهای کانال‌های فارسی شبکه اجتماعی تلگرام در روز دوم آذر، ٢ میلیارد و ١٢٥ میلیون و ٧٠٦ هزار و ٧٩٧ بازدید برآورد میشود و بیشترین بازدید طی ١٠ روز اخیر به روز ٢٦ آبان با ٢ میلیارد و ٧٠٧ میلیون و ٦٥٠ هزار بازدید اختصاص یافته است.

در همین حال تعداد بازدید هر مطلب به‌طور متوسط در هر کانال در روز دوم آذر، ۹۲۱ بار اعلام شده است و بیشترین بازدید هر مطلب در کانال‌ها طی ۱۰ روز اخیر به روز ۲۶ آبان بازمی‌گردد که هر مطلب حدود یک هزار و ۲۱۸ بار بازدید داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۷۸ هزار کانال فارسی در تلگرام ثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..