تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت در‌های بسته بازداشتگاه شاهزادگان سعودی چه می‌گذرد؟ +فیلم

نازپرورده ترین زندانیان جهان/در بازداشتگاه 5 ستاره شاهزادگان سعودی چه می گذرد؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مقامات مسئول هتل ریتز کارلتون (محل کنونی بازداشت شاهزادگان خاطی سعودی) در ریاض پایتخت عربستان، به «لیز دوسِت» خبرنگار بی بی سی به عنوان اولین گزارشگری که پا به این مکان می گذارد، اجازه دادند تا گزارشی از وضعیت موجود این بازداشتگاه تهیه کند.

بازداشتگاه شاهزادگان سعودی جایی است که شخصی بدون داشتن مجوز وارد آن نخواهد شد، مکانی مرموز که در حال حاضر بنا بر گزارش «لیز دوسِت» 11 شاهزاده خاطی از جمله ولید بن طلال میلیاردر سرشناس عربستان و متعب بن عبدالله فرمانده گارد ملی سعودی در آن محبوس هستند.

مقامات عربستانی ضمن همراهی این خبرنگار به درون هتل، هشدارهای لازم را به او درباره عدم فیلمبرداری از چهره بازداشت شدگان را دادند، همچنین به وی یادآوری کردند که حتی حق ضبط مکالمات آنها را نیز ندارد.

از نگاه تحلیلگران این اقدامات بن سلمان ولیعهد عربستان که حدودا از دو هفته قبل به بهانه مقابله با فساد مالی انجام شده تنها یک هدف را دنبال می کند و آن هم تلاش برای استحکام زیربنای قدرت در حیطه سلطنت است.

«لیز دوسِت» در گزارش تصویری خود از آنچه درون این بازداشتگاه جنجالی می گذرد به مواردی اشاره کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

نازپرورده ترین زندانیان جهان/در بازداشتگاه 5 ستاره شاهزادگان سعودی چه می گذرد؟+فیلم

طبق گزارش این خبرنگار،افراد بازداشتی در این مکان سعی در حفظ رازها داشته تا مبادا آبرویشان به خطر بیفتد، اینجا از تلفن همراه خبری نیست، فقط یک خط هاتلاین وجود دارد تا در صورت ضرورت از آن استفاده شود، مثلا برای تماس با وکیل یا اعضای خانواده و بعضا کارهای تجاری !

نازپرورده ترین زندانیان جهان/در بازداشتگاه 5 ستاره شاهزادگان سعودی چه می گذرد؟+فیلم

خبرنگار بی بی سی در ادامه صحبتهایش اینگونه عنوان کرد که آنطور که من متوجه شدم، شاهزادگانی که در ابتدای امر انتقالشان به این بازداشتگاه را یک شوخی قلمداد کرده بودند، اکنون که از جدیت ماجرا آگاه شده اند حاضر به ورود در هر معامله ای با مقامات هستند تا از این مخمصه نجات پیدا کنند، مثلا به این شکل که مقادیری ازثروت تصرف شده را بازگردانند و در ازای آن به آزادی برسند.

در پایان «لیز دوسِت» به جاه طلبی کورکورانه بن سلمان اشاره کرد و اینکه احتمالا تندروی های او کار دستش خواهد، زیرا یک حاکم نوپا برای موفقیت در حکمرانی خود به تعادل و ثبات نیاز دارد که از هیچ کدام اینها در اقدامات بن سلمان خبری نیست.

نازپرورده ترین زندانیان جهان/در بازداشتگاه 5 ستاره شاهزادگان سعودی چه می گذرد؟+فیلم

 

انتهای پیام/

 رازهایی که پشت درهای بسته بازداشتگاه مجلل شاهزادگان سعودی نهفته است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت در‌های بسته بازداشتگاه شاهزادگان سعودی چه می‌گذرد؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..