تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت خط لوله ٢٦ اینچ گچساران به گوره ازسر گرفته شد

خط لوله ٢٦ اینچ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که بامداد دیروز (چهارشنبه، یکم آذرماه) در کیلومتر ٢٣ خود، دچار شکستگی شده بود، تعمیر و فعالیت آن ازسر گرفته شد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت نفت، ساسان حبیبی، رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: خط لوله ٢٦ اینچ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که بامداد دیروز (چهارشنبه، یکم آذرماه) در کیلومتر ٢٣ خود، دچار شکستگی شده بود، تعمیر و فعالیت آن ازسر گرفته شد و اکنون، جریان نفت نیز طبق روال در این خط لوله برقرار شده است.

حبیبی صبح دیروز(دوم آذرماه)  ابراز امیدواری کرده بود که تعمیر این خط لوله ظرف ٢٤ ساعت آینده پایان یابد که با پایان عملیات و تلاش کارکنان، این فرایند زودتر از موعد پیش بینی شده و بدون تبعات زیست محیطی پایان یافت.

بر اساس این گزارش، شکستگی در کیلومتر ۲۳ خط لوله ۲۶ اینچ نفت شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران که از گچساران ۱ و ۲ به سمت تلمبه‎خانه گوره کشیده شده است، یکم آذرماه امسال حادثه‎ساز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت خط لوله ٢٦ اینچ گچساران به گوره ازسر گرفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..