تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلاهایی که قلیان بر سر شما می آورد+اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قلیان وسیله‌ای آبی است برای کشیدن تنباکو که در خاورمیانه، آسیای مرکزی و شمال آفریقا متداول است و توسط هندیان اختراع شده است.  قلیان برای استفاده از دود حاصل از تماس زغال گداخته و تنباکوست که به این عمل «کشیدن قلیان» می‌گویند.

قلیان ضررهای فراوانی به بدن می رساند ولی بسیار ی از افراد به صورت تفننی از آن در پیک‌نیک و تفریحات خود استفاده می کنند. اما اگر هنوز از جمله افرادی هستید که قلیان می کشید یا در خانواده شما کسی از آن استفاده می کند، نکات مهمی وجود دارد که بایداز آن آگاه شوید.

-زغال:میزان زیادی مونو اکسیدکربن از طریق زغال در قلیان وارد بدن شما می شود.

-تنباکو: بیش از 80 درصد  محتوای تنباکو و توتون قلیان ، مواد شیمیایی و اسانس  ها هستند.

-شلنگ  و آب قلیان ، عامل انتقال بسیاری از بیماری ها مانند هپاتیت و سل است.

-مصرف قلیان عوارض جبران ناپذیری مانند ابتلا به سرطان ها ی لب ، دهان ، حنجره ، مری ، معده ، لوز المعده ، کبد و روده بزگ را در پی د ارد.

در ادامه  اینفو گرافیکی در  این زمینه مشاهده می کنید.


انتهای پیام/


آنچه باید درباره قلیان بدانیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلاهایی که قلیان بر سر شما می آورد+اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..