تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندر مدل 2018 گوشی Galaxy A5 فاش شد + تصویر

رندر مدل 2018 گوشی Galaxy A5 فاش شد + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توقع می‌رود که شرکت سامسونگ مدل 2018 گوشی هوشمند Galaxy A5 را طی هفته های آینده رونمایی و عرضه کند. ما تاکنون با بعضی از اطلاعات این گوشی هوشمند آشنا شده‌ایم، از جمله زمان عرضه این گوشی و مدل Galaxy A7 که اوایل سال 2018 و یا اواخر 2017 خواهد بود.

اما به تازگی تصویر رندر گوشی هوشمند Galaxy A5 منتشر و فاش شده است که طراحی جالب توجه این گوشی را نمایش می‌دهد.

حاشیه ظریف و سنسور اثر انگشت در پشت این گوشی در تصاویر مشخص است. همچنین اعلام شده است که پردازنده این گوشی ممکن است Snapdragon 660 یا Exynos 7885 CPU باشد.

در ادامه تصویر رندر مدل 2018 گوشی Galaxy A5 را مشاهده می‌کنید :

رندر مدل 2018 گوشی Galaxy A5 فاش شد + تصویر

رندر مدل 2018 گوشی Galaxy A5 فاش شد + تصویر

انتهای پیام/

رندر مدل 2018 گوشی Galaxy A5 را ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندر مدل 2018 گوشی Galaxy A5 فاش شد + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..