تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیست‌ و ششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» برگزار می‌شود

بیست‌وششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» برگزار می‌شودبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ در تازه‌ترین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که روز شنبه چهارم آذر ماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود، کیوان ساکت آهنگ‌ساز، نوازنده تار و سه‌تار و مدرس دانشگاه به اجرای برنامه می‌پردازد.

کیوان ساکت در سال ۱۳۷۵ گروه وزیری را تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون آثار زیادی را با این گروه اجرا کرده است. او در سال ۱۳۶۹ به دعوت پرویز مشکاتیان به عنوان نوازنده و تک‌نواز به گروه عارف دعوت شد و حاصل این همکاری آثاری نظیر «افشاری مرکب»، «افق مهر»، «وطن من» با صدای ایرج بسطامی، و «مقام صبر» از ساخته‌های استاد مشکاتیان با تکنوازی تار و سه‌تار کیوان ساکت و آواز علیرضا افتخاری است.

از دیگر فعّالیت‌های کیوان ساکت می‌توان به کُنسرت‌های متعدد در داخل و خارج از ایران اشاره کرد. وی ارکستر بزرگ کیوان ساکت را تأسیس کرده با بیش از ۶۰ نوازنده و خواننده که در سال‌های اخیر کنسرت‌های متعددی را در تهران با موفقیت اجرا کرده است.

این محفل شعر و موسیقی ماهانه «اتفاق ترانه» با شعرخوانی شاعران جوان همراه است.

گفتنی است؛‌ بیست و ششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»، به همت مرکز موسیقی و موسسه سپهر سوره هنر، شنبه چهارم آذرماه، ساعت 17 در تماشاخانهٔ مهر حوزه هنری، واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود. حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

کیوان ساکت به اتفاق ترانه می آید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیست‌ و ششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..