تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور نمایندگان سازمان ملل در کرمانشاه + عکس

حضور نمایندگان سازمان ملل در کرمانشاه + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلزله 7.3 ریشتری اخیر در استان کرمانشاه خسارات مالی و جانی بسیاری را دربرداشت. متاسفانه طی این حادثه ناگوار تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و عده‌ای داغدار شدند. تعدادی از روستاهای این استان به طور کامل تخریب شدند.

با توجه به آنچه در بالا ذکر شد، در حال حاضر بازماندگان این حادثه، شرایط بسیاری سختی را سپری می‌کنند. با وجود کمک‌های مردمی و دولت، باز هم شرایط زلزله زدگان بحرانی است. از طرفی سرمای هوا و بارندگی‌های فصل نیز مزید بر علت شده و شرایط را هرچه وخیم تر کرده است.

دولت با توجه به شرایط بحرانی مردم کرمانشاه، از سازمان ملل درخواست کمک کرد. در پی این درخواست گری لوئیس نماینده سازمان ملل در ایران نیز با انتشار پستی توئیتری از حضورش به اتفاق گروه کوچکی از افراد سازمان ملل در کرمانشاه برای ارزیابی اولیه نوشت.

گری لوئیس با انتشار تصاویری از امدادگران سازمان هلال احمر ایران، در توئیتر خود نوشت: "هم اکنون که فاز بحران گذشته دولت از سازمان ملل دعوت کرده تا با هم به بهبودشرایط کمک کنیم. ساعتی پیش به همراه گروه کوچکی از سازمان ملل به کرمانشاه آمدیم تا ارزیابی‌های اولیه را انجام دهیم. عکس‌ها با تیم پرتلاش هلال احمر ایران " 

حضور نماینده سازمان ملل در کرمانشاه

 انتهای پیام/

درخواست کمک ایران از سازمان ملل برای حل بحران کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور نمایندگان سازمان ملل در کرمانشاه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..