تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرمانشاه، از جنگ تا زلزله + فیلم

کرمانشاه از جنگ تا زلزله + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛استان کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های غربی کشورمان، در طول دهه های اخیر حوادث و اتفاقات بسیاری را به خود دیده است.

مردم غیور این خطه از سرزمینمان در طول سالها نشان دادند که نام ایران و ایرانی به شیرمردان دلیرش زنده و جاودانه است. هیچ کس سال‌های سخت هشت سال جنگ تحمیلی عراق به ایران را از یاد نخواهد بود. اتفاقاتی که حتی برای جوانانی که سن و سالشان به جنگ و دفاع مقدس نمی‌رسد هم تاثیرگذار است.

با مطالعه تاریخ جنگ به راستی می توان با جرات گفت مردان و زنان غیور و دلاور کردزبان نقش بزرگ و مهمی را در این پیروزی و دفاع از خاک کشور داشتند. مردانی که جانانه ایستادند و اجازه ندادند دشمن حتی  یک وجب از این خاک مقدس را تصرف کند.

و حالا در کنار خاطره جنگ و دفاع مقدس، اکنون تاریخ نقش دیگری از این ایستادگی و مقاومت را از کردزبانان  غیور شاهد است. زلزله اخیر غرب کشور حادثه تلخ و ناگواری بود که جان بسیاری از هموطنانمان را گرفت و بسیاری را داغدار کرد و غم بزرگی را در قلب و روحمان به جا گذاشت. اما این مردم با غیرت و استوار، بار دیگر نشان دادند که هیچ چیز حتی زلزله هم نمی‌تواند ذره‌ای از مقاومتشان را بکاهد.

ویدئوی زیر صحنه‌هابی از استان کرمانشاه در گذر تاریخ است. از جنگ تحمیلی عراق تا زلزله اخیر، که مشاهده آن همانقدر که باعث غم و اندوهمان می‌شود، حس غرور و غیرت ملی را نیز برای داشتن چنین مردمانی در دلمان پدیدار می‌کند. 

انتهای پیام/

کرمانشاه در گذر زمان +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرمانشاه، از جنگ تا زلزله + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..