تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی در سه منطقه از جنگل‌های گلستان

مدیرکل محیط زیست استان گلستان با بیان اینکه آتش‌سوزی در جنگل‌های گلستان بسیار گسترده بوده و فعلاً نمی‌توان سطح آن را تخمین زد، گفت: آتش‌سوزی سطحی و به درختان خسارت کمی وارد شده است.

به گزارش شما نیوز ، امیر عبدوست مدیرکل محیط زیست استان گلستان در خصوص آتش‌سوزی جنگل‌های گلستان گفت: این آتش‌سوزی از شب گذشته در سه منطقه رخ داده است.

عبدوست ادامه داد: یکی از مناطق آتش‌سوزی منطقه لوح بوده که مأموران طبیعی به منظور مهار آتش‌سوزی در آنجا مستقر شده‌اند. آتس‌سوزی بعدی در منطقه شمال روستای تنگلاخ بوده و آتش‌سوزی دیگر در مرز پارک ملی بوده که همکاران محیط زیست به منظور مهار آتش، در این منطقه مستقر شدند.

وی با ارائه توضیحاتی در این باره عنوان کرد: آتش‌سوزی داخل محدوده پارک دیروز غروب مهار شد، اما به دلیل عدم مهار آتش در شمال روستای ننگلاخ، این آتش صبح امروز مجدداً به بخش‌های شمالی جاده دکل سرایت کرد.

مدیرکل محیط زیست استان گلستان از آتش‌سوزی دیگری در منطقه لیلاکوه خبر داد و افزود: همکاران مربوطه در حال حاضر به منظور مهار آتش در این منطقه حضور دارند.

عبدوست با بیان اینکه این آتش‌سوزی بسیار گسترده بوده و فعلاً نمی‌توان وسعت آن را تخمین زد، تصریح کرد: آتش‌سوزی سطحی و خسارات کمی به درختان منطقه وارد کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی در سه منطقه از جنگل‌های گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..