تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم دو نفره پسران جوان ایران در فینال

تیم دو نفره امین احمدیان و امیر رضا عباسی به فینال بازی‌های تنیس روی میز اپن جهان راه یافتند.

به گزارش شما نیوز ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه  مسابقات اپن جهانی رده‌های سنی در پرتغال، تیم دو نفره امین احمدیان و امیر رضا عباسی موفق شدند با پیروزی بر تیم دو نفره پرتغال به فینال بازی‌ها راه یافتند.

دیگر تیم دو نفره جوانان ایرانی متشکل از حمید شمس و سید محمد موسوی طاهر با شکست از تیم مشترک دو نفره تایلند و رومانی از راهیابی به فینال مسابقات بازمانده و صاحب گردن آویز مدال برنز شدند.

پیش از این تیم دو نفره جوانان دختر ایران متشکل از فاطمه جمالی فر و مهشید اشتری موفق شده بودند به فینال مسابقات راه یابند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم دو نفره پسران جوان ایران در فینال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..