تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه‌آسای نوجوان از زیر کامیون 18 چرخ! + فیلم

نجات معجزه‌آسا از زیر کامیون 18 چرخ! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در اتفاقی شبیه معجزه، کودکی را ببینید که تا چند قدمی مرگ می‌رود اما به طرزی معجزه‌آسا زنده می‌ماند.

این کودک محصل در اقدامی خطرناک به همراه همکلاسیش، سوار بر دوچرخه‌هایشان، خلاف جهت خیابان در حال حرکت بودند که در یک لحظه کایمون 18 چرخی آنها را غافلگیر می‌کند. 

وحشت دیدن کامیون 18 چرخی که هر لحظه به آنها نزدیک می‌شد باعث شد تا یکی از بچه‌ها تعادل خود را از دست داده و زمین بخورد، زمین خوردن کودک همانا و ماندن زیر چرخ کامیون همانا! 

تنها معجزه خداوند باعث شد تا کودک خوشبخت از زیر چرخ‌های کامیون سنگین زنده بیرون بیاید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه‌آسای نوجوان از زیر کامیون 18 چرخ! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..