تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه‌‌ای دیگر برای نوید محمدزاده/ همدردی دوباره آقای بازیگر با زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوید محمدزاده در یازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک، جایزه ویژه بخش بازیگری را برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» دریافت کرد.

جایزه‌ جهانی دیگر برای نوید محمدزاده/ همدردی دوباره آقای بازیگر با زلزله‌زدگان کرمانشاه

او هنگام دریافت جایزه گفت: «ممنونم از هیئت محترم داوران. مردم ایران کسانی هستند که در بحران ها عقاید جناحی خود را کنار می‌گذارند و با هم متحد می‌شوند؛ بحران هایی مثل اتفاقی که در غرب کشورم افتاد. من به نمایندگی از این مردم این جایزه را به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم می کنم. چه کسانی که رفتند، چه بازماندگان و چه کسانی که پس از آن به دنیا خواهند آمد.»

گفتنی است؛ مراسم اعطای جوایز یازدهمین دوره جشنواره آسیاپاسیفیک امروز ۲۳ نوامبر (پنج‌شنبه دوم آذر) در استرالیا برگزار شد.

 انتهای پیام/

بازیگر ابد و یک روز جایزه جشنواره آسیاپاسیفیک را گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه‌‌ای دیگر برای نوید محمدزاده/ همدردی دوباره آقای بازیگر با زلزله‌زدگان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..