تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی بسیار خطرناک برنامه تلویزیونی با یک زن + فیلم

شوخی بسیار خطرناک برنامه تلویزیونی با یک زن + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یک برنامه‌ تلویزیونی سرگرم‌کننده، طی ابتکاری خلاقانه، تهیه‌کننده برای آنکه هیجان برنامه‌اش را افزایش دهد از یک آسانسور برای القای وحشت و ترس استفاده کرد. 

قضیه از این قرار بود که در اقدامی هماهنگ نشده، یکی از شرکت‌کننده‌ها توسط عوامل به سمت آسانسوری هدایت شد، به محض ورود این شرکت کننده زن به درون آسانسور، ناگهان کف آسانسور از وسط شکافته شد و او را بلعید.

شدت وحشت  این زن به واسطه دوربین‌های تعبیه شده درون آسانسور به وضوح نمایش داده شد. در مرحله بعد این شرکت‌کننده توسط اسلاید سرسره مانندی وارد صحنه می‌شود. 

تماشای این حرکت خلاقانه خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/

آسانسور یک برنامه تلویزیونی شرکت کننده را بلعید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی بسیار خطرناک برنامه تلویزیونی با یک زن + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..