تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام رقبای ایران در روز پایانی کسب سهمیه گرنداِسلم

با پایان مراسم قرعه کشی روز آخر رقابت‌های انتخابی و کسب سهمیه دور نخست گرنداِسلم نمایندگان ایران در چهار وزن پایانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش شما نیوز ،به نقل از ایسنا، نخستین دوره‌ی مسابقات گرند اِسلم تکواندو اواخر سال جاری میلادی به میزبانی شهر ووشی در چین برگزار می‌شود. مسابقات انتخابی برای حضور تکواندوکاران در این تورنمنت نیز طی دو روز پیگیری می‌شود که این دیدارها از صبح امروز (پنجشنبه، دو آذر) آغاز شد و تا روز جمعه سوم آذ  ادامه دارد تا راه یافتگان به این مسابقات معرفی شوند.

با برگزاری مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها برای مبارزات چهار وزن روز پایانی، تکواندوکاران تیم ملی ایران رقبای خود را به قرار زیر شناختند:

در روز پایانی این رقابت‌ها که جمعه سوم آذر پیگیری می‌شود، تکواندوکاران اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان برای کسب سهمیه حضور در مسابقات گرنداِسلم با یکدیگر مبارزه می کنند.

حمیدرضا هادیان در وزن ۵۸- کیلوگرم در مقابل ئیچائو وو از چین قرار می‌گیرد و در دومین گام تونبایار مولوم تکواندوکاری از مغولستان را در پیش دارد.

هادی تیران ولی پور دیگر نماینده ایران در وزن ۵۸- ابتدا به مصاف هکسیانگ وانگ چینی می‌رود و در صورت برتری رو در روی برنده مبارزه‌ی دو نماینده چین و کره‌جنوبی قرار می گیرد.

اما ابراهیم صفری پدیده رقابت‌های انتخابی تیم ملی، در نخستین گام باید جینگهانگ تانگ نماینده میزبان را شکست دهد و در ادامه مقابل برنده دیدار چین و ازبکستان قرار بگیرد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم بهزاد ایلخانی ابتدا با جینگون تان نماینده‌ای از چین مبارزه می‌کند. او در صورت پیروزی باید به مصاف برنده‌ی دیدار نمایندگان چین و ازبکستان برود.

اما مهدی خدابخشی تکواندوکار با تجربه ایران نیز، در نخستین گام با جینفنگ لیو از چین مبارزه می‌کند و در ادامه ماکسیم رافائولییچ از ازبکستان را در ویش روی خود می‌بیند. عرفان ناظمی نیز در نخستین مبارزه باید گولی سئونگ کره‌ای را شکست دهد.

در گروه زنان، پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم در مبارزه اول باید با سویون مون از کره جنوبی مبارزه کرده و پس از آن به مصاف پائولین لوپز فیلیپینی برود.

مهسا پورمیرزا دیگر بانوی تکواندوکار ایران در وزن ۵۷- ابتدا ‌با زونگشی لو چینی و پس از آن با دسپینا پیلاواکی از قبرس مبارزه کند.

همچنین در وزن ۶۷- کیلوگرم مبینا بابالو باید ابتدا مقابل دارلن آپرون از فیلیپین و سپس با یونفی گو مبارزه کند. در پایان، زهرا شیدایی در گام نخست با زیقینگ گو از چین مبارزه می کند که در صورت پیروزی در ادامه برابر جان دی کیم قرار می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام رقبای ایران در روز پایانی کسب سهمیه گرنداِسلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..