تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیم نخستین اجرای الیور توئیست به کودکان بدسرپرست

نخستین اجرای نمایش موزیکال الیور توییست به کودکان پویش «بدسرپرست تنهاتر است» تقدیم شد.

به گزارش شما نیوز ،به مناسبت هفته منع خشونت علیه کودکان اولین اجرای نمایش موزیکال الیور توئیست با حضور کودکان پویش «بدسرپرست تنهاتر است» روی صحنه رفت و به کودکان بدسرپرست تقدیم شد.

امیرکاوه آهنین جان، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، هوتن شکیبا، داریوش موفق و نوید محمدزاده از جمله بازیگران نقش اصلی این نمایش هستند.

نمایش موزیکال الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسایی و و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق تا ۳۰ دی ماه ماه ساعت ١٨ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.

میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیم نخستین اجرای الیور توئیست به کودکان بدسرپرست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..